Pages

Nurul Shahirah


sara ....... BFF aku yang paling banyak masalah .. dari dulu sampai sekarang ad je problem dier ... mane mane dier pegi .. dier msti jadi bualan orang .. btoi tak tipu ... hahahaha .. dier  pun ak kenal kt tlc .... dier jgakk paling rapat gn ak ... time ak ad masalah je .. dier ad untuk kuatkan semangat ak .... dier pun same time ad masalah je bawu cari ak .. hehe .. kt ostel dulu ak sentiase gn dier je .. balik skola je aku msti cari dier dulu ... sebab dier dh mcm kakak ak dh kt situ .. makan gn dier .. g surau same2 gn dier .. tidow pun same2 taw .. paling sweet kteowag saket pun same2 ... hahaha .. sara nie .. kalo dh sampai tahap malas dier ... mmg sume keje dier xkan buat .. g prep malas ... g surau pun malas .. sometime tu .. nk makan pun dier malas .... dier nie bnyk perangai ciket ... gedik ade ... ngada2 ade .. pemarah ade ... sume ade kt dier lah .. aku pun slalu kne marah gn dier ...... xpi dier baik sangat ... aku sayang dier sgt .... kalo orang ta kenal dier .. maybe orang akan cakap dier gedik ... tapi kalo dh kenal msti orang sayang dier macam aku sayang dier sekarang nie ... sara ..... aku rindu ko sangat .... ko kuatkan semangat ye kt sane .... nanti kalo ade mase ko dtg jumpe ak ye kt shah alam .. rindu nk tidow gn ko la .. emmm ... thanks sebab sudi jadi antare kawan terbaik aku ... ko dh macam kakak aku dh ...... sumpah sayang ko sgt ! ko pk yang ko jauh tercampak kt johor tu sebab study taw .. jgn sebab ko duduk dalam zoo tu .. ko lemah semangat .. sara aku kenal ta lemah semangat an ... Fighting !! .. muah chup chup ( nisa ajar ) bye. :D

No comments:

Copyright by Muhammad Azmil (izzazmil)